Trötter

Idag är jag hemskt trött. Förstår snart inte vart denna trötthet kommer ifrån! Trött på att vara trött!!!
Har en hemma dag med plugg idag. Förra veckan spenderade jag en sådan dag med boken i en solstol på balkongen. Idag blev det en dag med mjukisbyxan och filten i soffan med boken. Så olika! Ett riktigt gurkväder idag. Överväger om det ska bli en joggingrunda eller ett Friskis pass med Karin. Pga sällskapet, vädret och för att inte bli uttråkad på att springa så lutar det åt Friskis..
Men nu är det dags att laga lite lunch tror jag allt. Paus i läsningen om maskulinitet och etnicitet..
Hoppas ni har en bra onsdag!

Igår började Carro och jag dagen med en promenad, mycket trevligare väder då!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0