Helgen

Helgen börjar lida mot sitt slut.. Gårdagen bestod i fika hemma hos Emma och Johan där vi fick mysa med August 3 veckor gammal och med lilla Alma! Vill också ha barn, har senaste året haft en otrolig längtan efter barn. Men det ska ju passa in i livet också, många säger att "barn passar aldrig in, det fixar sig när det blir aktuellt". Men nog kan det passa mer eller mindre, sen är klart att det fixar sig om det blir oplanerat. Men vi vill nog mer planera så långt vi kan iaf...

Eftermiddagen och kvällen spenderade vi sedan hemma hos Ds föräldrar där det var kräftskiva. Delar av Ds släkt och hela familjen kom. Mycket trevligt att få träffa alla och mumsigt med olika pajer, kräftor, räkor och massa annat gott.

Söndagen har jag spenderat med pluggboken i högsta hugg. Tog en paus för att fika hos mormor och jobba en stund. Men nu ligger jag här i soffan igen och läser..
Så sjukt trött på att läsa detta nu! Kräks bara jag ser böckerna :(
Har aldrig någonsin varit såhär trött på skolan. Vill absolut inte läsa en rad till känner jag. Har idag läst resterande 100 sidor i en avhandling + 1 kapitel som var kvar i en annan bok.. Vilket är ihop ca 140sidor... Tar tag i nästa bok och känner, skönt bara en bok kvar nu, slänger ett öga och ser att det är 150 sidor som ska läsas i den boken! Suck känner jag bara! Det tar extremt mycket emot.. Saknar att hinna träna och hinna träffa vänner :(
Jobbar jag inte sitter jag med näsan i böckerna, pluggar på nån uppgift eller sover! Vart tog mitt liv vägen?
Nej fy vad trött jag är på detta, vill att det ska bli januari så skiten är över! Punkt SLUT!

Hoppas ni haft/har en bra helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0