Bra start

Mycket bra start på en torsdag. Men ingen vanlig torsdag, min torsdag... Ojoj 26 år blir jag idag, vad hände?? Jag är kvar på 23 år tror jag.. De andra 3 hann jag inte med :)
Men tiden hår fort så är det, och idag är det dags för ytterligare en födelsedag. Trodde jag hade "tröttnat" lite på födelsedagar.. Men har nig vara varit för stressad ett tag. För igår kom barnet inom mig fram. Och inatt vaknar jag först 12, sedan 3, sedan 5 och sist vid 6.30.. Varje gång lyssnade jag noga om D låg bredvid mig eller var i köket.. Haha älskar att fylla år!!
Och D har spridit ut det på flera dagar, i tisdags fick jag McD mat (vilket jag varit sugen på i 1år men inte ätit..). Igår fick jag fin lila blomma och choklad och idag är dagen.. Och då blev det en lila fin berlock till mitt Thomas Sabo armband.

Kan man alltid ha det såhär? Nu ska jag njuta hela dagen, hoppas på snälla barn i skolan då jag jobbar till 17.30 ikväll ;)

Hoppas ni får en fin "min dag"!!
Grattis till mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0