Ledig förvirring

Linda tittade in redan vid 8 imorse, blev kaffe och lite plugg och mycket tjatter. Precis som det ska vara. Tanken var att jag skulle plugga när hon åkte till jobbet och sedan jobba 15-16... Men mötet blev inställt så fick helt oväntat en ledig dag.. Helt ärligt så var det en skum känsla, jag kan inte vara "ledig"...
Slutade dock med mer plugg, en kaffe hos Carro och fix av lite ärenden.

Fröken som avskyr att prata i telefonen har märkt att det är rätt smidigt att slå en signal till t.ex optikern för att boka tid.. Ist för att åka dit, sen är ju fortfarande mail min grej ;)
Har även hunnit med att baka lite idag. Man hinner mycket en ledig dag måste jag säga.. Saknar att baka, hinns aldrig med längre.

Men imorgon är det upp med tuppen och öppning på jobbet innan universitetet börjar kl 11... Fullt ös igen. Skönt att slippa vara ledig ;) haha eller både och..

Men eftersom klockan ringer kl 5 imorgon så är det nog snart dags att sova. Men först går valet mellan pluggboken och Trinny & Susanne stylar om Sverige.. Undra vart valet hamnar ;)

Hoppas ni gör rätt tv-val ikväll ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0