Sep. 30, 2012

Go'kväll på er!
Har ni haft en bra helg? Det har jag, gårkvällens festligheter blev mycket trevliga. Blev lagom berusad och var riktigt glad och nöjd när jag kom hem inatt. Och hungrig! Haha blev lite yoggi och kaka som nattmål ;)
Köpt en ananas yoggi som jag verkligen kan rekommendera! Lycka för en sådan som mig som älskar ananas.

Söndagen har varit mucho lugn. Fikat hos mormor, plockat lite äpplen, stickat en hel del och pluggat föööör lite..
Det är så skönt att låta läsandet ligga lite på sidan. Dock inte skönt psykiskt, blä vad dåligt samvete man får. Men stickningen lockade så mycket mer!
Så kan det vara ibland..

Men nu är det dags att dejta kudden om en stund. Jobb och plugg står på schemat imorgon. Och då kan tyvärr inte stickningen gå före..
Hoppas ni haft en lugn och skön söndag!

Bilder från igår..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0