Hemmafru nästa

Igår var det som sagt en redigt dum dag.. Inte många bra nyheter den eftermiddagen inte. Så som så många gånger förr använde jag mig av minerna terapiform. Bakning!
Blev ett helt lass med kakor som producerades och som egentligen inte hör hemma i detta hus... D får inte äta dem och jag borde inte äta dem. Och för den delen gillar jag inte att äta det jag själv bakat.. Inte så värst iaf. Får väl hoppas på många fikagäster närmaste tiden...

Fick någon allergisk reaktion igår. Kliade som om jag hade skabb och hettade och hostade. Har man bytesrätt på kroppar och dagar tro?
Humf!

Men idag har vi iaf tagit det lugnt och mest småfixat. Jobbat en sväng, stickat, plockat på vinden, plockat bort grejerna på balkongen och varit och handlat smått och gott på ÖoB.
Men nu är det dags att tagga till och piffa till mig. För ikväll ska visst tant ut på festligheter.. Jonnas lillasyster Petra fyller nämligen år vilket såklart ska firas!
Så på med snyggkläderna och strumpbyxan.

Hoppas ni har en bra helg!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0