MÅndag

Måndag måndag måndag... Sängen är såå skön just nu, kudden luktar gott och jag är ofantligt trött... Vill verkligen inte bita tag i denna vecka. Vill dra täcket över huvudet och hoppa fram till minst onsdag eller gärna fredag.

Vi kom hem senare än planerat igår, kl 20.30 såg vi vårt hems väggar. Efter en hel helg i Sthlm hos mamma och pappa känner vi att helgen var för kort. Där har vi myst, shoppat och åkt på konstig båtresa :) Haft det riktigt bra men gillar inte att komma hem sent för att sedan bita tag i en monstervecka direkt..

Men nu är det så. Upp och hoppa med mig, måste skriva ut lite skolpapper osv innan jag ska plocka upp Carro för att åka till skolan. Universitetet idag mellan 10-15, jobbar sedan 15-20 ikväll... Inkluderat ett föräldramöte då. Ska vi slå vad om att jag kommer vara trött ikväll? Haha mm och så hänger veckan i.

Hoppas er helg varit bra och att ni är redo för en ny vecka!

Bilder från helgen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0