Fredag och helg

Jahopp då var det fredag och helg då! Vaknade innan klockan ringde, läste en halv avhandling, plockat äpplen med Sofie, packat, lämnat Harry hos mormor och kört till Sthlm. Här har vi fikat, ätit pizza, kollat Doobidoo och spelat yatzy... Effektiv och trevlig fredag måste jag säga.
Höll dock på att somna påvägen upp i bilen så fick besöka Statoil i Strängnäs och köpa en redbull light, men nej det smakar som en fylla helt enkelt... Vet inte ens om jag blev spec mycket piggare. Vet ju iof inte hur det varit om jag inte druckit den.. Men hmm skeptisk till den.

Nu är vi iaf här och imorgon åker vi ut på mini båttur. Återkommer när jag vet mer om den resan!
Nu ska det läsas lite till nästa veckas personalkonferens sen dejta kudden!
Trevlig helg på er!!

Harry hittade en bra plats, PÅ avhandlingen imorse......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0