1 månad kvar

Tisdag idag då, trött som en gurka, ovanligt?? Känner mig som sju svåra år. Var en lång dag igår, kom hem från jobbet 20.45.. Och nu är det dags att bita tag i litteraturen och ifrågasätta den.. Sen jobb mellan 12.30-19 ikväll.. Hmm härliga tider..

Annars då? D påminde mig igår att det idag är exakt 1 månad kvar tills jag fyller år... 26 år! Jag gillar egentligen hela grejen med födelsedagar och speciellt paket! Men i år känns det inte som om jag kommer hinna kännas vid min dag.. Vet att jag pluggar mycket dagarna runtomkring och jobbar till 19 dagen innan och till 17.30 på min födelsedag. Men det kanske är såhär det är att vara vuxen.. :) Ja så är det iaf..
Och oavsett så är det bara 1 månad kvar till min dag.. :) och då blir jag 26 år, huva mig. Jag som fortfarande tror att jag är 23... Hann inte med de sista åren, vad hände?

Nu blir det iaf till att läsa! Så det där får vi klura på en annan dag.. Ha en fin dag ni alla!

Min padda... ;) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0