Sep. 25, 2012

Tisdagen är snart vid sitt slut, med andra ord är det snart mitten av veckan. Veckorna och dagarna bara rusar förbi tycker jag. Hinner knappt med i svängarna.
Gårdagen bestod i jobb 8-14, sväng till optikern och sedan hem till Linda för plugg hela långa kvällen, eller iaf fram till 21...
Tisdagen började med promenad med min fina Sofie, sedan trampade bästa Carro och jag till skolan där vi trillade runt till kl 15. Seminarierna är man mycket uttråkad på just nu... Efter det åkte jag hem och svirade om, plockade upp min bästa svägerska Maria och åkte och gjorde ett städjobb med henne.
Inte världens roligaste kvällssyssla, men när man gör det ihop så går det riktigt bra. Man får ta varje tillfälle att ses som man kan, oavsett aktivitet när/hur man ses.. Men nu blir det dejt med kudden för imorgon är det fullt ös igen, plugg hela förmiddagen, möte på jobbet och ny aktivitet imorgon kväll. Stick-kväll med brudarna!!
Här ska hanteras stress, produceras halsdukar, pratas skit, skrattas och samlas massa massa energi!
Tror detta kommer bli en höjdare!

Sov gott!!



Kommentarer
Sofie

Ser fram emot våra kvällar! <3 :)

2012-09-25 @ 23:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0