Solen skiner

Solen skiner och himlen är helt blå!! Underbara härliga väder!! :)
Har spenderat förmiddagen med att städa alla trapphus, tur jag har en sådan snäll man som hjälper mig! När det var dags för lunch nu så föll vi för frestelsen och gick till ICA och plockade varsin sallad. Det där kommer garanterat höja våra mat kostnader i sommar ;)
Nu skulle jag vilja göra som igår, lägga mig i solen och plugga. Men nepps, det är dags att svira om och åka till skolan för 3 timmar lång forumteatet. Yay! Inte alls min grej, snarare tvärtom, hatar att spela teater.. Jaja bara det blir överstökat...

Hoppas ni njuter i solen!
Harry passar på att vakta min solstol idag... :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0