Segis

Usch vad jag är seg idag!! Får lixom inte igång på denna dag! Fick frukost på sängen av mitt hjärta med färska jordgubbar!! Sen blev det inte mer fart på denna kvinna.. Men måste sätta fart och göra mig i ordning, dags för skola snart..
Haft en mycket bra helg iaf! Spenderat den med karln, mamma och pappa. Vi tog en liten kryssning till Riga och njöt av sol och varandras sällskap. Igår kom vi hem och hämtade vår lilla Harry gris, att man kan sakna en katt så mycket! <3

Veckan består av massa plugg för att försöka få ihop en examinationsuppgift :( inte ett dugg sugen på det!!!
Sen är det två olika jobbmöten som väntar och på det en hel del träning. Såhär långt är, station intensiv inbokat ikväll, box imorgon och troligen cirkelfys på torsdag. Bör få till en joggingtur någonstans också, och såklart skivstång intervall på söndag. Blir bra det.. Fullt ös rakt in i kaklet denna vecka. Men på fredag stundar lite vin med tjejerna så vi håller fokus på det och kör ;)

Bjuder på lite bilder från helgen och min frulle. Så sätter vi fart på denna dag!
Ha en härlig måndag!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0