Onsdag

Redan onsdag, går inte tiden bra fort? Är det kanske ett tecken på ålder när man tycker det?? :)
Men det är ju redan halva maj? Snart dags att börja träna på att skriva 2013! ;) iof ett tag tills dess, tur det.
Idag blir det iaf en dag på universitetet med plugg och seminarium. Sen hem och städa de kära trapphusen.. Vi hade/har en plan på att bege oss till landet i helgen. Men det beror ju lite på vädergudarna också.. Plus att jag behöver plugga i helgen.. Bitter på denna kurs som ger så mycket helgplugg för att man ska hinna med. Tur det är sommar snart.

Händer inte så mycket just nu som är värt att blogga om. Eller som jag vill/kan blogga om..
Hur kan både en karl och en katt snuffs/snarka ihop? På varsin sida om mig? Ja de små grisarna.. Nu ska iaf jag börja fixa inför skolan..

Hoppas ni får en bra dag och att vi slipper regnet! :)

Denna bor i vårt fönster. Så vacker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0