Nu är det dags..

Plugg delux idag är tanken.. Boken har iaf förflyttats till mitt knä ist för bordet så ett steg närmare.. Är halvsugen på detta måste jag säga.. Hoppas boken ger trevligare läsning än jag tror.. Hoppas även på att solen snart når balkongen så jag kan spendera några lästimmar med att sola.
Ska iaf plugga fram till 16 är det tänkt. Sen ska jag belöna mig själv med en joggingtur och efter det blir det piff. Ska nämligen möta upp mamma och syster för att ge mamma sin födelsedagspresent. En middag med oss på Brasseriet. Bli himla trevligt tror jag det :)

Nehej låta boken förflytta sig upp i händerna nu kanske..
Ha en fin 2a maj!

Spännande va??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0