Lördag

Åter en sådan här lördag när jag vaknar tidigt och ligger och vänder och vrider för att försöka somna om.. Men nej små korta stunder har det gått men nu ger jag upp. D ligger på ena sidan och snuffsar gott och Harry ligger vid fötterna och snuffsar han med. Lilla herrn har väckt mig tre gånger inatt med "mysbehov", tur för honom att han är så söt! Kanske väcker jag honom nu är jag har "mysbehov" ;)
Klurar på om jag borde gå upp och ta en power walk när jag iaf är vaken.. Undra vad vädret säger.. Eller om jag bara ska fixa frukost och hoppas på en bra dag! Mm det tåls att tänks på. Finns ju plugg att göra också. Men nu tror jag allt båda männen vaknar också..
Dags att ladda för dagen och hoppas på bra väder och inte snö som de varnat för!
Önskar er en toppen lördag!!


Bus bus bus...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0