Lååång dag

Verkligen inte van vid heldagar i skolan. Varit 9-17 i skolan idag, föreläsning, för.seminarium och sist seminarium. Vet att det är en vanlig och nästan mindre än en vanlig arbetsdag.. Men vet inte om det går att jämföra egentligen. Tycket det är bättre att jobba 8-17 än att va i skolan 9-17.. Hjärnan går på högvarv, är ovan kanske.. Haha ja så har dagen varit iaf.
När jag kom hem väntade Karin på mig i solen :) vi tog en låååång promenad ca 8km och under den tiden hann vi avhandla en hel del =)

Med andra ord har det varit en bra dag. Men nu ligger Harry och jag i sängen och kollar på de desperata hemmafruarna. Med andra ord ett bra avslut också! Hoppas ni haft en bra dag också..

Ps. Just ja, drog på mig en redigt snygg bonnbrännan idag också.. Haha nu är det sommar! ;)

Sov gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0