Hej tuppen

Godmorgon på er!!
Kl är just nu 6.42 och kaffet är igång och hela familjen är vakna. Klockan ska egentligen pipa kl 8... Men vi vaknade och tänkte att why not. Så jag ska snart dra på mig löparskorna och ge mig ut och springa. Undra om man vågar springa i oset denna tidiga timme? Kanske dumt, man luras av solen och ljuset.
Ska iaf berätta för er att teatern igår, som jag skällde så om, var mycket bra! Ni kan nu titulera mig skådespelerska! Frivilligt gav jag mig upp till och med :) riktigt bra dag! Kvällen spenderade vi här hemma med Carro och Johan på middag. Mycket trevligt som vanligt!!

Dags att ge er ett recept tycker jag, klurat ett tag nu men kommer inte på vilket ni skulle gilla.
En såhär till helgen så ger jag er ett smidigt fika recept!

Tårta!
2 satser chokladbollar (se tidigare inlägg)
Soja vispgrädde
Frukt efter smak och säsong

Kleta ihop chokladbollssmeten och tryck ut den jämt i en springform. Vispa sojagrädden och "bre" den över smeten och dekorera rikligt med frukt.
Ta bort springformens kanter och servera tårtan till fikar!

Nehej ut och spring nu med mig!
En fantastisk fredag önskar jag er!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0