En regnig dag

Lite ovanligt så var jag sjukt trött idag när jag vaknade. Haha en ny tradition skapad här hemma?!
Spenderade sedan några timmar i skolan med seminarium om rasism i skolan. Efter det blev det en eftermiddag i trapphuset, alltid lika trevligt! Nu blir det en kopp kaffe, hoppas läsa några sidor litteratur och uppladdning inför kvällens träning med Karin. Blir ett cirkelfys pass på Friskis.
Idag har jag äntligen varit och hämtat ut mina nya converse som jag tillslut fick tag på. Inte bara jag som ville ha svart+svart i år..
Nehej grabba tag i boken och en filt en sväng innan Friskis. Hoppas ni har det bra i regnet!

Nya vs. gamla... Behövligt med nya..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0