Elins dag!

Tisdag.. Egentligen min hatdag i veckan. Om man nu har en sådan?! Man har inte kommit någon vart i veckan men man lever inte riktigt kvar på helgen heller. Detta är verkligen en vardaglig dag. Som tur är betyder tisdag också dejt med min Jonna vilket räddar upp hela dagen, till att bli en riktigt bra dag! :)

Började denna dag med att Carro släpade upp mig kl 7.30 för en power walk kl 8... Hur ska jag någonsin kunna komma i normala jobbrutiner? För mig är det en gåta! Ringde sedan syster en sväng och nu sitter jag i soffan för plugg. Tänkte hinna med några sidors läsande innan det är dags för skola och efter det "jobb" ikväll igen, innan Jonna kommer. Blir trevligt!
Vi hoppas på en solig och skön tisdag!
Kram till er!

Idag grattar vi också kära Elin som fyller 26år! Stort grattis till dig vännen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0