Veckan som var

Veckan har rullat på bra tycker jag.. Inte så mycket nedvarvning dock. Blev två dagars jobb och en hel del annat har hunnits med. Avslutade veckan med jobb, benvaxning och en hus-tittar-promenad med Karin i Sörby igår. Idag klurar jag på att börja dagen med en joggingrunda, färg av mitt hår och kanske fortsätta med fika hos mormor. Kvällen ska nämligen spenderas med Karin och Karro och massa andra tjejer och troligen lite för mycket vin!!
Blir spännande, stora frågan idag blir dock..... Vad tar jag på mig??? Det vankas regn, men det ÄR sommar.... Mm det krävs mycket provande ikväll! ;)

Hoppas ni får en härlig helg!!
Kram

Vi på nationaldagen i onsdags.. I Stadsparken med Maria, Adam och Casper!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0