Vårruset

God förmiddag på er.
Är skapligt seg idag måste jag säga, undra varför, skyller på denna seglivade förkylning. Idag är egentligen min första dag på sommarlovet.. Känns konstigt, inte min grej att vara ledig egentligen men ska verkligen försöka varva ner nu.

Igår blev det det sista fixet med examinationsuppgiften, så idag ska den in. Hann med en myslunch med fina Emma och lilla Alma igår också. En peppkaffe med Carro klämdes in med innan det var dags att ladda upp för vårruset! Va riktigt trevligt igår måste jag säga. Inget speciellt egentligen, men trivsamt. Trots förkylning och trängsel gick det bra. Går knappt att springa innan man kommer till McD på stan, fullt av kvinnor överallt. Men fick iaf till en tid på 31.40.. Så jag är nöjd! Det är så mycket lättare att springa när man har något att titta på undertiden ;)

Men idag blir det lugnt. Ska som sagt till Uni och lämna uppgiften. Sen blir det box med Karin ikväll och efter det hem till Jonna, lite trapphus ska vi få till också. Blir nog bra dag detta iaf!

Hoppas ni njuter av solen!
Kram

Taggade tjejer!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0