Hej igen

Nu var det ett tag sedan jag var här igen. Har haft fullt upp i veckan, mycket plugg och en dunder förkylning delux... Usch rena sjukstugan här hemma.. Men nu börjar vi gå åt bättringsvägar och det är sommarlov nu. Så gott som, har en uppgift som ska in på tisdag men annars lov! Ska blir skönt att slippa skolan ett tag. Fast man vill ju bara göra sista terminen nu så man är klar sen.

Men nu väntar först tre månader av vikariat, sen sommarjobb som vanligt på öbo och efter det drar nya jobbet igång.. Ledig?? Vad är det? Det kan jag väl vara när jag är gammal ;) eller?
Önskar mig ledigt nästa sommar!!!! Semester!!!

Har varit dåligt skrivande där eftersom jag blev övertalad att skaffa Instagram. Och är det inte smidigt så säg. Lätt och kul! Följ mig där om ni vill ha tätare uppdateringar lallex86 heter jag!

Nehej dags att piffa till sig och åka och hämta mamma och pappa..
Trevlig helg på er!!!

Igår firade jag in lovet med tjejerna. Linda, Sofie och Carro var här och det blev mycket vin, mycket tjejsnack och en underbar kväll!!!



Kommentarer
Sofie

Tack för en toppenkväll vännen! <3

2012-06-03 @ 13:12:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0