Tisdag

Tisdag och lite lugnare på jobbet, skönt! Blev en skön joggingtur igår kväll med ett nytt linne jag fick av svägerskan! Topp för jag behöver verkligen nya träningskläder. Har ett STORT problem, gällande mina träningskläder... De luktar gurka så fort de blir lite fuktiga. Oavsett och jag har tränat/svettats i dem eller om de är nytvättade... Har ni några tips på hur man får bort stinkus lukten? Har till och med testat att tvätta med pyttelite sköljmedel, trotts att man inte ska det med träningskläder... Hatar när det luktat illa om kläder (eller om människor för den delen...). Idag ska iaf jag och mina stinkkläder till Friskis med Karin och köra lite skivstång intervall. Alltid trevligt med en redig genomkörare. Hoppas ni har en bra dag! Mitt nya linne :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0