Onsdag

Mm idag är det onsdag men jag känner torsdag hela dagen, dumt det blir då. Just idag är jag lättretlig känner jag. Första gången idag som jag någonsin sagt emot en kund i telefonen... Men sitter man och kallar min kollega för kärring då kan jag inte hålla tyst längre. Nej där satte jag ner foten ;) Något annat som irriterat mig mycket just nu är allas tjat och gnäll om telefonförsäljare. Hur de njuter av att göra narr av dessa människor. Hur de inte svarar eller svarar otrevligt bara för att uppta deras tid. Vad är det för fel på er????? Fattar ni inte att telefonförsäljare är ett jobb? Folk sliter och gör rätt för sig. Kanske är det deras första arbete eller kanske det enda de kan få?? Alla yrken behövs och var hellre telefonförsäljare än arbetslös! Sluta bete er illa när de ringer, det är deras jobb, svara och säg isf tack jag är inte intresserad. Värre än så är det inte. Har ni tid att lägga ut fåniga statusar på FB om hur jobbiga telefonförsäljare är då har ni tid att svara också. Eller skaffa hemligt nummer så ringer de inte... Nej skaffa er ett liv, väx upp och bete er som vuxna människor! Oj vad jag sättet ner fötterna idag! Är på krigsstigen idag så se upp ;) Kram på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0