Fredag den 13...

Den beryktade otursdagen, fredag den 13... Men jag säger att detta kommer nog bli en bra dag. Har den känslan i kroppen. Iof gillar jag nummer 13, mitt turnummer och är det fredag så är det! Har kört järnet denna vecka och städat trapphus på luncherna och igår kväll körde vi de sista. Så det betyder att jag får äta lunch på lunchen idag OCH att heeela helgen är LEDIG! Minns knappt när det var så senast. Ska bli sjukt skönt den dagen man är ledig hela helger och till och med varje kväll.. Ojoj lyx delux! Kommer bli en bra helg detta. På lördag är det fix och trix och planering på dagen sen väntar räkbåten med Karin, Carro och massa andra tjejer på kvällen. Kan räkna med mycket vin och prat också. Precis vad jag behöver. På söndag blir det den veckliga fickan hos mormor och så hoppas jag få träffa Jonna som äntligen idag kommer hem från sin super långa semester. Får se om det blir någon träning eller om jag helt enkelt struntar i den ;) Ikväll ska jag nog iaf övertala karln att bi ska grilla! Han hatar att sitta på innegården och grilla men idag får han bita i det sura äpplet om han inte räddas av regnet ;) Nu kör vi på denna fredag, grattis till er alla som tar semester idag! Såhär tänker jag spendera kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0