Veckan har börjat..

Ny vecka nya tag...
Mm har vilat från träningen sedan i onsdags men igår var det äntligen dags igen. Vilan var mest pga att mitt knä gjort ont ett tag. Så tänkte/ blev tvingad att ta några dagars vila. Men igår körde vi igen. Och oj vad skönt det var, hade så mycket hopp och skutt i mig som ville ut! Och till min glädje så kände jag bara ytte pytte i knät! Men vad händer??? Jo inatt har tydligen knät beslutat att jävlas igen! Kände av det imorse och under dagen har det blivit värre *arg!*. Nu helt plötsligt gör det ont hela tiden, om jag så går i trapp, sätter mig eller reser mig.. Nödvändigt?? Vad att göra??? Jag vill INTE vila mer nu.. Verkar ju iaf inte hjälpa :(
Dumt värre.. Men jag trotsar och testar att jympa idag med, så det så..

Har haft förmiddag i skolan idag, borde pluggat i eftermiddag.. Men fanns så mycket annat att göra.. Typ blogga, baka bröd och steka ris och kokos pannkakor... Ni som känner mig vet ju att jag har en Karl med halvbra mage, och nu jädrar ska vi få detta att fungera.. Så jag ger mig in med liv och lust och hittar nys recept och testar mig fram. Brödet funkar också för honom och är bakat på rismjöl och bovetemjöl.. I pannkakorna var det rismjöl, kokosmjölk och "no eggs organic" eller vad det heter, ersättning för ägg iaf. Ja det är mycket att tänka på.. Tänkte lägga ut några recept nån dag om nån vill testa eller kanske har en mage som också behöver lugnare mat..

Hoppas ni har en bra tisdag! Nu blir det snart träning och sen kommer Jonna i Karro för tisdagsmys... Ha en mysig kväll!

Här är pannkakorna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0