Vanlig vardag

Idag är det en speciell men iaf vanlig vardag.. Rasslade upp ur sängen 7.30 för att ta på mig alla varma kläder jag har. För morgonen började med en härlig och kylig promenad med Carro. Det är så vackert runt oset och Stadsparken tidigt en kall morgon. Vi hann lösa många problem under den timmen vill jag lova ;) Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker få upp värmen igen. Har hunnit skriva ihop vad jag ska säga på redovisningen imorgon också. Sjukt skönt att imorgon är sista lektionen på matten över sen är den ett minne blott.. Bara att bita tag i PDI II på måndag sen, känns iaf liiite mer motiverande.
Ska nog ta o värma på mitt kaffe lite nu och ta tag i att baka.
Dags för tupperwarepartyt imorgon och då måste det ju bjudas på mumsigheter! :)
Bjuder på en bild från morgonen och på en på mitt älskade lilla pluggsällskap - Harry!

Hoppas ni har en bra dag!!



Kommentarer
Carro

Fantastiskt mus ;D

2012-01-11 @ 20:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0