Tupperware och en till dag..

Igår kväll var det tupperwareparty här hemma hos mig. Det shoppades, fikades och tjattrades rejält här hemma här 15 damer var på plats! Underbart! Tror alla mina närmaste ur vän o familj var här. Några kunde dock inte dyka upp pga olika omständigheter. Men det är så härligt att veta att man har sådana toppen vänner som alltid ställer upp på mina tokigheter.

Idag var tanken att Karro och jag skulle börja dagen med en promenad. Men eftersom regnet öser ner så bjöd Karro över mig på frukost ist. Så snart dags att ta på mig något anständigt och traska dit. Sen blir det städning och lunch hos mormor. Medan kvällen spenderas på Friskis med Carro och Gävert. Nu kör vi! ;)

Hoppas er dag blir fin!
Bilder från partyt här..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0