Tlött

Idag är en riktig trött-dag.. Fick gå upp för tidigt idag för att hinna städa trappor innan skolan. Sen var det skola 8-12 och efter det fler trappor.. Eftermiddagen har jag och Harry spenderat i soffan, lunchat och tittat på tv. Borde ha pluggat men nej idag finns inte orken..

Idag var det uppstart på nya kursen Pedagogik 2.. Halvladdad, hoppas den blir bättre än känslan är nu iaf.

Daniel börjar sin medicinska yoga idag så nu håller vi tummarna för att det kan hjälpa mig. Detta har betytt att jag fått en eftermiddag hemma själv. Underbart! Inget jag är bortskämd med tyvärr, man ska inte underskatta egentid för förhållandens bästa.
Men nu är det dags att förbereda inför kvällens mat men också byta om inför kvällens träning. Blir ett medel pass med tjejerna ikväll. Ett sådant där må bra pass. Inget pumpa, mest samla energi ;)
Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Såhär har vi jobbat i eftermiddag.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0