Nytt år

Det har gått några dagar in på det nya året.. Inget speciellt har egentligen hänt. Mycket likt det förra året. Pluggat, tränat och fixat.. Rätt skönt att det mest rullar på.
Hade iaf en fantastisk nyårskväll och sällskapet förgyllde verkligen kvällen. Jag och Daniel var med Jonna och Jimmy på Wongs och åt. Maten var som sist halvbra, tyvärr. Så inget jag rekommenderar er. Men efter gick vi till Strömpis och insåg att vi är mucho för gamla för att hänga där.. Haha så vi smuggla med oss skumpan ut och sprang till slottet. Där halsa vi champagne och tittade på fyrverkerierna. Underbar kväll. När vi kom hem kröp Daniel och jag ner i sängen i värmde oss och tittade på film på natten. :) mys värre!
Så i det tecknet får året gärna fortsätta..

Vi har nu också bokat årets första resa. Ska bli skönt att byta miljö och se något annat om än för några dagar. Kommer ju sakna min lilla skruffs så inte värt i åka fler dagar.. ;)

Hoppas ni haft ett toppen nyår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0