Ny vecka, nya tag..

Måndag igen! Var uppe innan solen gick upp (kändes det som) imorse. För att städa trappor, känns som jag alltid städar.. Sen fortsatte dagen men en faktiskt mycket bra föreläsning i skolan och efter det seminarie.
Nu ligger jag i soffan, har just ätit lunch och ska ta tag i lite plugg. Är ensam hemma med Harry eftersom Daniel är på yoga. Sjukt skönt att ligga o lyssna på klockornas tickande, kan ligga här ett bra tag till om jag fick. Harry ligger i sin kartong som tokgrisen älskar.. Det är olika vilka krav man har på livet.. ;)
Nehej ta tag i att plugga lite NU! Innan det blir träning med tjejerna ikväll.. Hoppas mitt knä håller, orolig eftersom jag börjat få ont i knät när jag tränar o det håller i sig dagen efter också.. Inte bra!! Daniel tyckte jag skulle ta någon/några veckor ledigt från träningen för att vila knät.. Mmm undra om han vill umgås med mig då??? Nää det får gå, får minska på hoppen bara så reder sig nog det också..

Hoppas ni har en bra start på veckan!!!
Kramar

Harry är lika populär på denna blogg som i mitt hjärta så bjuder på ytterligare en bild på lillrumpan. Såhär låg han och sov bredvid mig i lördags kväll.. Hans bästa leksak har sedan i somras varit en blå liten krabba som han fick av Evelina. Han älskar den och släpar gärna runt på den. Och man kan också ha den som kudde tycker Harry... <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0