Jonna-tisdag

Tisdag och då är det som tradition myskväll med Jonna på schemat. Men innan dess ska det hinnas med lite av varje.. Blir en dag med hemmaplugg idag. Just nu i stunden ligger jag kvar i sängen och väntar på att Daniel ska bli klar med sin yoga så jag kan hoppa på crosstrainern och få dagens träning gjord... Skulle egentligen gå på jympa ikväll men mamma ville få skjuts till en väninna, så då blir det en svängom på crossen. Annars blir det nog inte så mycket mer, plugg och träning och såklart lite trapphusstädning innan jag drar till Jonna. :)
Nehej nu tror jag allt Daniel har yogat klart, hoppas ni får en fin tisdag!!
Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0