Vc och plugg

Mm Daniel har övertalat mig att gå till Vc, inte ett dugg sugen på det. Faktiskt något av det värsta jag vet.. Men idag har jag och mina leder i alla fall tid. Hoppas dom är snälla, nämner dom ordet blodprov så säger jag bara -HA! Det trodde ni va?! Aldrig i livet..
Men håll gärna en tumme för mig.
Efter Vc blir det plugghäng hemma hos Linda. Var inte igår! Gillar att plugga o prata skit hemma hos henne, hoppas på en kopp kaffe också kanske ;)
Dags att fixa det sista på analysen av avhandlingen idag, för imorgon är det dagen D. Seminarie på skiten, det reder sig väl.. Nehej dags att lämna sängvärmen och hoppa in i duschvärmen..

Hoppas ni får en bra dag!!


Vart är Harry?? Hittar ni honom? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0