Tisdag

Och sovmorgon... Oj vad jag behövde det! Har iof haft en katt gående på mig hela morgonen sedan kl 5.. Men set är smällar man får ta. Nu när jag ska gå upp passar han på att sova bredvid mig på kudden. Tur vi har så lika dygnsrytm ;)
Blev aldrig något Friskis igår, beslutade att springa ist. Så årets första 5,5km är avklarade. Känns skönt, jag gillar att springa och fundera. Vid 21.30 kom syster och man hem också så nu är vi inte tonårsföräldrar längre ;)
Det åkte Öppet spår igår på Vasaloppet, gick bra tycker jag, 8.19h. Bra jobbat!! Får se om de kan gå idag, såg sådär ut igårkväll haha :)

Nehej dags att gå upp och slänga på lite kaffe och fixa matlåda innan det ska trampas till skolan! Slutar 17.00 idag, segt delux. Jo ja vet att det är en vanlig dags arbete att sluta 17.. Men att sitta och diskutera i 4 timmar är segt.. Inte alls som att jobba.. Men som sagt ta tag i dagen så tänker jag avsluta den på Friskis idag iaf!! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0