Sportlov?

Ny vecka, sportlov för många.. Men inte för oss. Idag började vi en ny kurs, 15hp dokumentation och bedömning. Varav 10hp är praktik. Den tiden hoppas jag på just nu. Kursen verkar iof och är intressant men upplägget är så man kräks. Den som kom på detta upplägg har definitivt inget liv, så mycket kan jag säga.. Så kära vänner som jag har utanför skolan och Friskis, ha överseende.. Det kommer inte finnas mycket tid till annat än skolan och träning de närmaste veckorna fram till sommaren.. Typ! Haha. Ja ja, det ska nog reda sig detta också tillslut hoppas vi.

Gör som Harry och gömmer mig i garderoben ett tag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0