Pluggdag

Pluggar för fullt idag. Men går mellan bra kan man säga. Är trött som en gurka efter en natt med för lite sömn.. Haft två män som sprungit runt i lägenheten i natt, lagom när min klocka ringde somna de som två stockar på var sin sida om mig. Hur nu det blev så?? Några som behöver lära sig när man ska sova. Eller en som behöver få ordning på magen och en som behöver sluta vara så nyfiken! Kan vara så också..
Är semledagen idag så började morgonen med att gå till Malins hembageri och köpte en semla till mamma, hennes favorit!
Daniel gick och handlade för en stund sedan och då passade jag på att fixa mig ett mellis för att få upp ögonlocken en stund till. Blev äpplebåtar med kanel på. Nyttigt så hälften vore nog. Men så kommer Daniel hem med en prasselpåse!! Jag gillar inte semlor så istället har han köpt en rosa liten munk till mig, för det är ju trotts allt fettisdagen. Det är kärlek det ;)
Ibland är han bra rar min man. Igår efter träningen hade han hällt upp ett varmt bad till mig. Undra vad han är ute efter?? :) njuter av detta gör jag iaf!

Hoppas ni har en bra fettisdag!!
Ät en semla eller två, och gillar ni inte semlor gör som jag ta något ni gillar ;)

Kramar till er!!

Min munk!! ( tragiskt nog finns det tydligen fler i kylen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0