Ny vecka

Ytterligare en måndag är här. Den började inte som vi är vana, utan 6.30 ringde klockan och då var det dags att skutta upp och väcka barnen så de hinner till skolan. L klara sig själv men E är set annat med. Hon är lika morgontrött som moster så det gäller att sätta fart på både henne och mig.
Men allt gick som det skulle utan stress och nu är båda knoddarna i skolan och jag ligger i soffan för att plugga.. Det går halvbra kan jag erkänna. Känner mest för att sova hela tiden. Men ska försöka ta mig igenom detta kapitel innan lunch är min tanke.. Eftersom E ska hämtas från skolan redan strax efter 15 så blir min pluggtid kortare än vanligt. Men sen tar jag åter lite vanligt liv och släpar nog med mig E till Friskis. Jag vill träna och då beslutat jag att hon vill titta på, alt spela DS ;).

Nehej ta tag i detta en stund till innan det ska lagas laxsås och risnudlar till lunch.

Vi har en mycket trött prins här hemma efter en dag och natt i ett hus. Han har inte haft ro att sova ordentligt så nu har han sovit sen vi kom hem imorse.. Och det kommer han nog fortsätta med resten av dagen. :)
Kan jag också få vara katt idag??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0