Lite gnäll...

Ja nu tänker jag gnälla och klaga av mig lite...
I början av detta år, närmare bestämt 2 januari hittade jag några fina plagg på Nelly.se. Beslutade att klicka hem dessa och nöjd gick jag och väntade. Leveranstiden var först och främst försenad så fick vänta i nästan två veckor ist för de få dagar som de så fint säger... Och döm om min lycka när jag äntligen får hämta mitt paket!!
River upp det direkt när jag kommer hem, men där kan vi prata om kort lycka!!!
Beställde en blus i färgen corall och får en svart herr t-tröja ist!
T-tröjan jag beställde var utan form och super tunn kvalité och sen var det ett par trosor som jag shär i efterhand inte ens skulle önska en fiende att ha på sig...
Jaja så kan det vara tänkte jag och kontaktade Nelly och skickade sedan tillbaka grejerna i hopp om att få delar av pengar tillbaka och såklart en ny blus...
Nu har det gått några veckor och jag har inte hört någor... Så hörde av mig igår... Och nej men tror ni inte att posten eller Nelly nu har tappat bort mitt paket???
Men Nelly är sååå snälla så dom står för kostnaden av att posten letar efter mitt paket... äää jaaa!!!! fanns det något annat alternativ?? Humf!
Och så sätter de in mina pengar på kontot igen, och vill jag ha blusen får jag beställa den igen...

MEN TROR NI DEN FINNS KVAR PÅ DERAS SIDA NÄR JAG SKA BESTÄLLA DEN IGEN????
Nej det gör den ju såklart inte, så ingen blus blev det för mig.. Detta är abret med att beställa på nätet.. suck!!!
Ville verkligen ha den där blusen, jaja så kan det gå ibland...
Nehej nu ska jag svira om kläder och åka och tröst shoppa lite på IKEA ist ;)


Tack för att jag fick gnälla av mig lite! Man behöver det då och då... =)
Bor ju trotts allt i gnällbältet ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0