Lill-lördag

Onsdag, mitt i veckan och mitt i delkurs 1 på näst sista terminen... Tiden går fort men ibland önskar jag den gick fortare.
Igår kom Jonna och Karro hit på myskväll och eftersom Karro fyller idag så passade vi på att fira henne med paket och "tårta" i form av en semla med rosa glitter glasyr på där det stor Grattis! Som sig bör! Var en otroligt mysig kväll.
På sista tiden har jag mer o oftare märkt vilka vänner jag verkligen har och vilka jag bör sluta räkna med.. Om jag ens räknat med dem på sista tiden. Vilket fall så har jag en famn med fantastiska vänner som jag uppskattar varje dag! Utan dem vore livet bra trist!

Ytterligare en bra sak, i förra inlägget svor jag över mitt knä.. Igår smörjde jag maniskt in det med Voltaten och idag känner jag knappt något. Är inte det härligt så säg.. Idag är det vila från träningen men imorgon ska jag testköra knät igen ;) håll tummarna!!

Nehej dags att hoppa ur ziperallen och dra på sig lite kläder. Jag och Harry ska gå och möta mamma efter jobbet. Sen ska vi tre gå till mormor och prata massa strunt med henne! Längtar. Älskar att mysa med mamma och mormor. Hoppas ni har en bra dag!!
Kramar

Födelsedagsbarnet!!! GRATTIS igen!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0