Inte som man tänkt sig...

Nej det blir tydligen aldrig som jag planerar på förmiddagen. Blev varken trampande till skolan eller Friskis idag...
Blev bilen till skolan, mest av lathet och sociala själ.. Sofie och jag fick oss en behövlig pratstund i bilen till och från skolan. OCH Jonna har på något vänster lyckats övertala mig till att följa med henne på intervallträning ikväll. Jag, seriös löpträning i grupp!! Låter det som en bra kombo? Mm skeptisk men har lovat damen att testa, så får vi väl se om jag kan gå imorgon!!
Ojoj känner redan nu hur astmaattackerna tränger sig på ;)
Jag nervös?? Neeeej! Nu förstår jag inte.. :)
Humf! Lika bra att hoppa i löparkläderna och tagga till nu. Tur det blir myskväll med Jonna efter.. Om jag fortfarande gillar henne då!! ;)

Håll tummarna för mig och ha en mysig tisdagskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0