Härliga helg

Äntligen helg!
Denna vecka har varit seg och lång pga ett examinationsarbete som jag känt mig föga sugen på. Tur jag haft Linda denna vecka! :)
Men igår fredags var det avslut och opponering på skräpet. Med andra ord slutet på denna kurs! Känns mycket skönt, nu önskar jag mig en ledig helg men nepp finns såklart en hel del plugg.. Men det tar vi en annan dag!

Igår efter skolan städade vi trapphus och packade. Jag var så trött att jag somnade på soffan en stund också! Sen lämnade vi Harry hos mormor och drog till päronen i Sthlm. Men redan vid Glanshammar fick vi vända hem.. Daniel hade ju glömt mina skor hemma!!! ;) hihi män! ;)
Men tillslut kom vi hit och fick dricka skumpa, äta färsk lax och den obligatoriska knasbollen!! Sen spenderade vi kvällen med att titta på Galenskaparnas Macken, älskar! Det är mysigast hos mamma o pappa helt enkelt!! Idag blir det först till att motionera plånboken och ikväll gäller det! Vi ska såklart SE galenskaparna på teater! En skrattfest lär det bli med andra ord, längtar.

Men nu ska jag se om jag kan få liv i karlen. Inte kul att vara ensam med att inte kunna sova. Ovant att inte vakna av Harry eller iaf ha honom att gulla med när man vaknar...

Hoppas i alla fall att ni får en toppen helg! Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0