Fredag?

Har ingen fredagskänsla alls idag, men tror att min kropp har det för jag kommer verkligen inte igång med att skriva på skolarbetet. Finns sååå mycket annat man kan göra vid en dator. Och nu är ju klockan 12 så kanske borde man laga lunch istället? Mm har suttit här i några timmar nu, fått lite gjort men vet i tusan om det är något vettigt eller alls användbart...
Håller på att analysera en avhandling... Ööö hur hamna jag här??? Vet inte ens hur man använder alla fina ord i riktiga meningar. Poststrukturalistiska metoden hit och fenomentologi dit... Om jag klarar denna uppgift utan allt för stor komplettering så blir det nog till att fira... Mm så säger jag ofta dock, men inte blir det något direkt firande när det väl är avklarat, dåligt det där. Elvira och jag har fortfarande inte firat vårt grammatikresultat och det är ca 1½år sedan... DÅÅÅLIGT vill jag kalla det...

I eftermiddag ska vi ta oss ut en sväng till IKEA är tanken för att fixa sådana där saker som aldrig blir gjorda. Har även äntligen ringt veterinären idag och bokat tid för Harrys kasterering, blir nästa vecka. Är redan nu orolig. Måste lämna min lilla rumpa där på morgonen och får hämta honom på eftermiddagen. Jag som trodde jag fick vara med och hålla tass med min bebis.. Ojoj hur ska detta gå?

Nehej undra om jag ska ta och knappra ner några rader till på den dumma skoluppgiften innan det blir lunch. Lika bra kanske. Dagens lunch blir i alla fall lax och grönsakssås med risnudlar, mums!

Hoppas ni får en fantastisk helg, det tänker jag ha!!!

Kramar!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0