Fredag..

Äntligen börjar denna vecka lida mot sitt slut.. Det har varit en vecka full av bokstäver i mitt huvud. Bokstäver utan ordning. Har läst sjukt mycket, som sagt tidigare.. De som planerat denna kurs har absolut inget liv.. Vi går ca 1-2 dagar på oss att läsa ca 550 sidor och sedan skriva om i grupper. Är halv okej med denna ständiga korvstoppning. Den är så motsägelsefull denna utbildning. Men men första veckan på kursen avklarad iaf!

Skulle gå hem till Sofie och dricka kaffe och titta på vår webbföreläsning på förmiddagen idag. Men.. Daniel berättade medan jag tog på mig skorna att han spytt tidigare på morgonen.. Humf!! Så i dessa kräksjuketider så vågade inte Sofie träffa mig.. Fick se föreläsningen själv ist. Men det positiva är att D inte spytt något mer och ätit som vanligt. Var nog något annat.. Blä hatar den där spygrejen folk hålls med nu. =o/

Blir en ganska fullt upp helg som väntar oss. Men börjar helgen med ett träningspass på Friskis med bästa träningskompisarna.. Synd nog har Maria slutat jympa pga sin tjockismage alias. gravidmage.. Hon kan väl få liiite dispens för det då ;)

Hoppas ni får en bra dag och helg!
Kom ihåg sista delfinalen av mello på lördag!!

Nu tar vi helg i vår familj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0