Dagen D

Denna dag har jag både längtat efter och inte.. Men rätt skönt att den är över, eller att det blev eftermiddag snarare.

Vaknade redan kl 5 och kunde inte somna, stressad och orolig i hela kroppen. Det var idag dags för Harrys kasterering och mitt seminarium som jag oroat mig länge för.. Men vid kl 13 var båda över och båda gick bra. Vi lever :)
Tur vi fick en mysig eftermiddag med Emma och lilla Alma. Så nu tar vi helg och bara rår om varandra Harry och jag. Vet inte vem det var värst för, Harry som opererades och nu traskar runt bitter i tratt... Eller mig som oroat mig i en vecka och konstant tycker synd om honom... Livet är inte lätt. Nu har i alla fall lilla grisen somnat och jag sitter i soffan för ovanlighetens skull.. Daniel är och vaxar ryggen så det betyder ingen träning för mig då Harry inte får vara själv..
Nu tar vi helt enkelt helg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0