Kära värld

Ja ni kära vänner.. Vad tror ni, kan den här bloggen få ett nytt liv eller är den dömd att vara historia? Känns som det finn mycket annat i livet som tar tid nu och att bloggen inte riktigt är en av dem..
Har delade känslor om det är dags att lägga ner eller sätta fart på bloggen. Blir det fart återgår det nog till matblogg..
Men man vet aldrig!

Idag är det iaf fredag och jag jobbar 8-17 och sen blir det hem och byta om för iväg och jobba hela kvällen.. Behöver jag säga att jag är på rätt ruttet humör? Fredagskänslan finns inte hos mig idag.. Kanske vid 22/23 tiden ikväll om jag har tur...
Hoppas ni har det bättre!
Följ och se vad som händer här..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0