Känsla

Känslan när man på jobbet får ett samtal från en kille man en gång dejtade.. Observera att under samtalet vet jag vem han är men han vet inte vem jag är..
Vi kan sammanfatta samtalet som att hans liv INTE går så bra just nu ;)
Separation m.m
Mohahaha skadeglädje är den sanna glädjen ;)
Kan ju tillägga att han betedde sig rätt skumt när vi slutade dejta så jag har rätt att gotta mig lite ;)
Hihi så det så!!

Annars är det vanlig måndag idag.. Mycket att göra och hjärnan är på halvfart. Och det är sista veckan på jobbet. Känns konstig, har nog inte fattat att jag inte ska sitta något mer..

Hoppas ni har en bra dag!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0