Bra dag idag

Idag har ljuset i tunneln kommit! Härligt, varit intensivt även denna dag men ack så mycket ljusare och gladare! Lite småbråk bland barnen men inte alls som tidigare i veckan, låt det fortsätta på detta sett. Är så glad att jag har så bra kollegor som gör att vi löser allt och det finns inga problem som vi inte kan lösa!!
Efter jobbet begav jag mig till trapphuset med stort T. Det sista trapphuset jag städar i resten av mitt liv hoppas jag. Har sagt upp mig från det jobbet och gjorde min sista dag idag. Känns konstigt och inte riktigt fattat det än. Men på fredag lämnar jag in nycklarna och sen är det bara till att fira kvar ;)
Ska bli så skönt med bara ett jobb (eller två) utöver studierna.

Hoppas ni haft en bra dag alla där ute. Njut av dessa fina sensommar dagar, det gör vi på skolan, passar på att vara ute mycket.


Hej då!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0