Stor dag för stor kille

Lördag, skulle sova lääänge idag var min plan. Och med andra ord vaknade jag vid strax efter 8!! Mm jaha så är det, lyx att kunna ligga kvar i sängen iaf!

Idag är det en stor dag! För mitt lilla hjärta fyller 1år och det ska såklart firas!!! Det betyder att om ca 11 veckor så är det 1år sedan han flyttade hem till oss. Ojoj vad tiden går fort. Och vad jag älskar den där lilla krabaten. Han är det bästa i mitt liv, utan tvekan! Och idag är det hans dag och då blir det paket och extra mycket godis såklart! :)

Tror mamma och pappa kommer hit och fikar. Så måste jag plugga en sväng annars får vi se vad dom händer idag. Blir ju lite hipp som happ när det inte blir som man tänkt sig.. Men fira lillgurkan ska vi iaf!!

Ha en fin lördag!!

En liten lillgurka.. Snart ett år sedan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0