Sthlm

Ligger i mörkret i Sthlm och kan inte sova. Är mycket dålig på att sova själv nu för tiden. Saknar mina män!
Men det är riktigt mysigt att vara hos mamma och pappa och få bli lite bortskämd! Blir lite som barn igen när man är hos mamma och pappa.

Har haft fullt upp idag annars. Trapphus blev städade, arbetsintervjun fixade sig, fika med Carro och Johan hos oss. Sedan packning och fix inför Sthlm ikväll. Och nu är vi här och mamma och jag har redan rett i massa problem och livsviktiga frågor! Och mer blir det för imorgon vankas shopping hela dagen och mamma ska bjuda mig på lunch på stan! Mums och mys delux!
Sen får jag se om det bär av hem imorgon kväll eller på lördag förmiddag.. Det märket vi.. Saknar ju som sagt redan mina män där hemma. Men inte varje vecka man får kvalitétstid med päronen!

Nehej dags att sova och ladda shopping nerverna! Sov gott ni där ute! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0