Sol och skrivarverkstad..

Solen skiner ute trotts att det är kallt i april. Jag sitter inne med en ofantligt dum skrivuppgift. Också ett sätt att spendera ett påsklov på va?!
Usch får inte alls ihop det här till något vettigt. Skriver och skriver men blir bara rörigare och tristare..

Igår gick vår diskmaskin sönder, dagens i-lands problem egentligen. Men jag hoppas verkligen någon kommer och lagar den idag ( ja den är felanmälan). Man blir bortskämd med dagens moderligheten.. Och imorse väcktes vi av att Eon ringde på dörren och ville titta på vår elmätare.. Tack för att vi fick veta det i förväg.. Hatar att bli väckt av dörrklockan, speciellt när nån medelålders man vill in i lägenheten och fippla! Tur Daniel var hemma och kunde öppna.. Nä idag känner jag mig allmänt bitter på detta upplägg av påsklov!

Men snart är det lunch och vi ska äta laxbiffar. Efter det blir det städ av ett par trapphus och sen lite ärenden att fixa på stan. Tar med andra ord en paus från skrivandet och avslutar sedan dagen med ett afropass på Friskis med bästa svägerskan.

Nehej skriva några rader till kanske..
Hoppas ni får vara ute och njuta av solen idag!!

Mitt pluggsällskap!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0